GR5 - back in business
4 augustus 2024 - Belfort, Frankrijk
Gelukkig meer rust op het thuisfront. Was goed om een paar weken thuis te zijn. Nu met plezier weer op pad. Supersnel via Parijs terug naar Belfort (om 5 uur al met de trein uit Utrecht maar dan wel weer om twee uur in Belfort). Parijs vol van de ‘jeux’ (en wij vol van Bol). In de ochtend nog vooral druk met vrijwilligers die je tegen wil en dank willen helpen. Leuke sfeer, dure koffie 😊.
Samen met Anne Marie. Met haar in de komende twee weken naar Nyon. Tentje op de rug. Nu lekker lui op bed in een hotel. Straks nog even dag zeggen tegen de leeuw van Bartholdi. En heel misschien ook wel een spritz op het plein.
A demain.

Die Spritz zou ik sowieso nemen. Geniet van de wandeling en hoop dat jullie mooi weer hebben.
Wij genieten verder van Bol.